דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: זמן זה כסף 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2074 פעמים ]

מכירים את הביטוי זמן זה כסף? אין ביטוי נכון יותר ומדויק יותר כאשר מדובר בתחום של שילוח בינלאומי. תחום השילוח שעוסק בהעברת סחורה או מטענים אישים ממדינה אחת למדינה שנייה, הוא תחום שבו כל עיכוב עולה כסף והרבה כסף. אך העברת הסחורה או מטען ממדינה אחת למדינה שנייה בזמן, זה רק חל מהחכמה . למעשה החכמה האמיתית היא להעביר את הסחורה או המטען במצב מושלם תוך עמידה בלוח הזמנים המתוכנן. הכוונה היא שבלי כל קשר לטיב הסחורה / מטען , בין אם היא עדינה ושבירה ובין אם לא עליה להגיע ללא כל רבב למדינת היעד. משימה לא פשוטה כלל וכלל, בעיקר אם חושבים על השלבים הרבים שהסחורה או מטען צריכים לעבור כשמדובר לא רק בשילוח אלא בתחום של שילוח בינלאומי.

שמירה על שלמות הסחורה
לשם כך ראשית כל צריך לארוז את הסחורה או מטען אישי בצורה זהירה ביותר אשר תבטיח שגם אם הדרך תהיה קשה פיזית , הסחורה לא יגרם כל נזק לסחורה. לשם כך בחברה של שילוח בינלאומי מקצועית ישנם אנשי מקצוע שאחריותם הבלעדי היא לדאוג שהסחורה או מטען אישי יהיו ארוזים כמו שצריך.
לאחר האריזה, במידה ותירצו תוכלו לאחסן את הסחורה או כבודה אישית במחסני החברה של שילוח. לעיתים אחסון חוסך לכם זמן וכסף ולפעמים זה פשוט עניין של נוחות. כמו כן יש גם יתרונו לאחסון במחסנים של חברת שילוח בינלאומי, אשר מאבטחת את המחסנים ותכולתם ושומרת על סטנדרטים ניקיון גבוהים במחסנים. לאחר שלב האחסון מגיע השלב המאתגר של העברת הכבודה לנמל. בשלב זה צריך להעמיס את הסחורה או מטען על משאיות, ולמרות שהמטען וסחורה ארוזים היטב אם לא יעבירו אותם באמצעים כמו מנוף או מנשא מיוחד אז הם יכולים להיפגם. לשם כך יש אדם שהוכשר להפעלת האמצעים האלו, וכמובן שאחריות החברה של שילוח על שלמות הסחורה או מטען אישי עדיין קפה, עד לרגע בו יגיעו ליעדם.
לאחר מכן הסחורה או מטען מועברים באמצעים אוויריים או ימיים למדינת היעד. אם מדובר באירופה האמצעים יכולים להיות אוויריים או ימיים ואם בארצות הברית, סין או יבשות רחוקות אחרים אז הסחורה/ מטען יועברו באוויר.

הגעה בזמן
לאחר שהסחורה או מטען אישי מגיע למדינת היעד, יש צורך להעבירו דרך המכס של המדינה השונה. כאן מגיע , למעשה, השלב הראשון של חברה של שילוח בינלאומי והוא הטיפול בניירת ובירוקרטיה. למרות שתחום השילוח הוא תחום גלובלי, לכל מדינה חוקים לאומיים משלה אשר נבדלים ממדינה למדינה. הסדרת המסמכים המתאימים, בעיקר כשמדובר בסחורה לצרכי ייבוא או ייצוא, היא עסק לא פשוט שצריך להתמצא בו ולעת על בוריו. רק כך הסחורה לא תעוכב בנמל ותגיע בזמן ליעדה. כמובן שכל עיכוב, למי שהיה לו ספק, עולה כסף רב ויכול להסכם באלפי שקלים.

מקצועיות אמינות וותק
מכאן אנו מגיעים למסקנה הבלתי נמנע שעמה פתחנו והיא שחברה של שילוח בה אתם בוחרים צריכה להיות בעלת וותק וניסיון . רק כך תוכלו להיות בטוחים שרכושכם יגיע בבטחה ליעדו ולא השקעתם את כספכם לשווא. וכלו לבדוק מי הם הלקוחות של החברה של שילוח בינלאומי בה אתם בוחרים ולהסתמך גם על המלצות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב